czwartek, 21 lutego 2013

Ogłoszenia drobne...

Hej! Dzisiaj mam dla Was coś z grubsza innego. Mianowicie chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat One Direction. A konkretniej  na temat ich hejterów.
Niestety cały czas nie potrafię zrozumieć dlaczego, niektórzy ludzie wypowiadają się o nich, tak naprawdę nic o nich nie wiedząc. Większość ludzi, których znam mówi, że to tylko pięć rozpuszczonych gwiazdek. Skąd mogą to wiedzieć? Przecież nic o nich nie wiedzą. Nie wiedzą jak stali się sławni i jakie przeszkody musieli pokonać. Otóż, nie wygrali X-Factora, tak jak zdaje się wszystkim dookoła. Na sławę zapracowali własnymi siłami. Cud, że woda sodowa nie uderzyła im jeszcze do głowy. Cały czas pomagają innym. Byli w Afryce, aby pomóc wszystkim tym, którzy naprawdę tego potrzebują. Starają się pokazać jak największej ilości ludzi, że pomoc jest na wagę złota.
To jest tylko namiastka tego, co zrobili podczas tych dwóch lat bycia zespołem.
Więc, proszę zanim coś o nich powiecie najpierw pomyślcie, bo to są naprawdę dobrzy ludzie.

Ps. To jest tylko i wyłącznie moje zdanie.
Do zobaczenia LikeLipGloss :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz