niedziela, 16 lutego 2014

Olejek arganowy - moje odczucia.

Cześć! Jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że macie jakąś fajną pogodę, bo u mnie jest szaro i co chwilę pada.... Typowa londyńska pogoda;)

Używaliście kiedyś olejku arganowego? Na włosy chociażby? Wiem, że jest wiele zastosowań, ale najczęściej stosuje się go do pielęgnacji włosów. W tym celu stosuję go również ja. I chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat tego kosmetyku.
Mówi się, że nie powinno oceniać się produktów po dwóch-trzech użyciach. A ja złamię tę zasadę (ale ze mnie buntowniczka, grr).
Po tym jak wróciłam z Chorwacji i moje włosy wołały o pomstę do nieba. Były przesuszone, a końcówki rozdwajały się. W TV usłyszałam o niesamowitych zdolnościach olejku arganowego, więc zapragnęłam i ja być jego posiadaczką. Pobiegłam więc czym prędzej do sklepu i zakupiłam malutką buteleczkę (20 ml) na "spróbowanie". Użyłam go raz i drugi (po umyciu głowy nakładałam olej na mokre włosy i zostawiałam na całą noc, po czym rano znów myłam głowę) i zauważyłam kolosalne zmiany. Moje włosy nie były klapnięte i przesuszone. A wręcz nabrały życia. Oczywiście rozdwojone końcówki musiałam obciąć, ale to nie był zbytni problem. Niestety, nie długo po tym, jak zaczęłam stosować olejek, przypałętał mi się problem z wypadającymi włosami i musiałam wkroczyć z kuracją dermatologiczną, dlatego też musiałam odstawić mojego cudotwórcę.
Długo po tym nie miałam problemu z przesuszonymi włosami, ale teraz znów zaczęłam je prostować i problem powrócił z wiadomych przyczyn. Ale... właśnie, zawsze musi być jakieś "ale", nie nakładam go tak jak przedtem, na mokre włosy i nie zostawiam go na całą noc, lecz teraz, po wysuszeniu i wyprostowaniu włosów nakładam go od połowy długości włosów w dół. Włosy nie elektryzują się i, co najważniejsze, nie są przesuszone.

Ja swój olejek kupiłam w rossmanie za około 10 zł. Nie pamiętam dokładnie ;'(. Jest to firma Bioelixire, nazywa się po prostu Argan Oil i pachnie obłędnie. Dzisiaj uzupełniłam swe zapasy o buteleczkę 100 ml, za którą zapłaciłam 29.99 zł w Tk Maxx i jest to Argania Spinosa organiczny olej arganowy z Marocco, natomiast jeśli chodzi o zapach, nie jest już tak przyjemny jak ten pierwszy. Może to dlatego, że jest "organiczny"?
Zobaczymy jak sprawdzi.
Podsumowując, polecam z całego serca. Produkt jest na prawdę wart swojej ceny, no, i przy okazji jest też wydajny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz