sobota, 29 marca 2014

Get ready with me!

Cześć, Kochani! Jak Wam minęła sobota? Bo mnie bardzo pracowicie. W mojej głowie zrodził się pomysł, żeby zrobić posta pod tytułem "Dzień z życia LikeLipGloss", niestety, a może i stety, dziś nie robiłam nic ciekawego, przynajmniej dla Was:P Cały dzień siedziałam w domu i przygotowywałam jedzenie, gdyż nawiedziło mnie moje rodzeństwo:P
Ale ja nie o tym.

Get ready with me, zapewne znacie to z YouTube, ale ja postanowiłam zrobić to w wersji blogowej.
Tak więc, zapraszam!

Rano, bardzo wcześnie rano, albowiem była godzina 8, podniosłam swój tyłek z miękkiego, cieplutkiego i baaaardzo przyciągającego łóżka. Moich rodziców nie było, gdyż pojechali na zakupy, więc pierwsze co zrobiłam to włączyłam 4fun.tv na fula i zrobiłam śniadanie. Chyba nie muszę Wam mówić co jadłam:P
Miłe śniadanie z gorącą herbatką, przy akompaniamencie 
Midnight Memories:D

Następnie powlokłam się do łazienki, aby doprowadzić się do stanu używalności.

 Myjemy ząbki elmexem, a twarz żelem micelarnym 
BeBeauty

Gdy byłam już ładnie umyta, złożyłam łóżko i zaległam przed komputerem. Standardowa procedura: Mail, blogger, facebook, twitter, instagram i tak dalej...

Potem przyszedł czas na makijaż: 
Krem - Siarkowa Moc
Korektor - Iwostin purritin
Krem BB - Lirene
Puder - Miss Sporty So matte w kolorze 02
Kredka do oczu - Inglot Kohl, w kolorze granatowym
Maskara - Inglot, wydłużająca rzęsy, czarna
Pędzelek do cieni - Douglas 6B (?)
Pędzel do pudru - bezimienny
Gąbeczka do podkładu - również bezimienna

Robimy makijaż! Nakładam krem, potem korektor punktowo, podkład i puder, a następnie robię kreski na górnej i dolnej powiece, po czym przypudrowuje je delikatnie. Na usta nakładam zwykły balsam do ust.

Tak się prezentuje całość.

Włosy wyprostowane, delikatnie natapirowane:P

Ciuchy... Jeżeli o to chodzi to...

Koszulka - Cropp
Spodnie - GCH (Gliwickie Centrum Handlowe)
W tle moje piękne plakaty:P

No i w sumie to byłoby na tyle. Szykowanie się do szkoły jest identyczne, tyle że wstaję półtorej godziny wcześniej:P

W dalszym ciągu mam w zamiarze zrobienie posta o moim dniu, aczkolwiek to jak będzie działo się coś więcej:P 
A na dziś to tyle. Ja się z Wami żegnam i do następnego!

Ps: Przy okazji, zapraszam Was na mojego drugiego bloga: http://beautyandthebeast-fanfiction.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz