niedziela, 6 lipca 2014

NIEkosmetyczni ulubieńcy czerwca 2014 ;)

Hej! Ja Wam mijają wakacje? Mi powoli i trochę smutno, ponieważ nie przyjęli mnie do szkoły:( No, ale cóż... A Was przyjęli? Mam nadzieję, że tak ;)

1. Ulubiony film?
Szczerze mówiąc, to zapewne będzie to "Gwiazd Naszych Wina", chociaż jeszcze go nie widziałam, to w książce się zakochałam, dlatego też sądzę, że z filmem będzie tak samo :P

2. Ulubiona książka?
"Gwiazd Naszych Wina" oraz "Tatuaż z lilią"

3. Ulubiona piosenka?
 

 
I, to chyba tyle, jeśli chodzi o piosenki :P

4. Ulubiony filmik na yt?
Szczerze? Nie mam pojęcia :P
5. Ulubiona aplikacja na telefon?
Jak zawsze Instagram, Kik, Messenger

6. Ulubiona przekąska/potrawa?
Moja ulubiona potrawa w czerwcu to domowy kebab, a przekąska, to wszelkiego rodzaju owoce :P
7. Ulubiony napój?
 Woda o smaku limonki

8. Ulubione ubranie?
Aktualnie wszystko co krótkie i przewiewne :P
9. Ulubiony dodatek?
Złota biżuteria, z którą się nie rozstaje :P
I ostatnie pytanie ominę, ponieważ nie mam ulubionego zapachu do domu :P 
Także tak prezentują się niekosmetyczni ulubieńcy. Zaktualizuję ten post, najprawdopodobniej jutro i podam Wam link do mojej recenzji "Gwiazd Naszych Wina", która ukaże się na blogu mojej siostry ;)
A teraz się z Wami żegnam i do następnego!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz