piątek, 28 grudnia 2012

Moje sposoby zmywania makijażu...

Cześć!
Dziś opowiem Wam o moich sposobach zmywania makijażu, jest ich kilka, które zapewne już znacie.
Pierwszą metodą jaką zazwyczaj stosuję do zmywania delikatnego makijażu bez użycia cieni, jest po prostu zmywanie go żelem do mycia twarzy, ja w tej chwili stosuję nivea all in 1 i sprawdza się bardzo dobrze, lecz bardziej zadowolona byłam z żelu Synergen do skóry wrażliwej, który jest dwa razy tańszy od nivei i do tego lepszy.
Natomiast druga metoda to płyn do demakijażu oczu, jeśli oto chodzi wykańczam próbki, które dostałam od pani dermatolog, i jest to Bioderma sebium h2o na YT jest on bardzo chwalony, że nie podrażnia oczu, ale u mnie jak zwykle jest inaczej i strasznie po nim łzawię, no ale Wiecie szkoda mi wyrzucić to zużywam:)
No i trzecia metoda to metoda nazwana przeze mnie metodą "na krem". Jak robię mocny makijaż oczu to nie chcę ich trzeć wacikiem, dlatego nakładam niewielką ilość zwykłej nivei na powieki, delikatnie ją wcieram i zmywam, uważając, aby przy tym nie wetrzeć go do oka. Makijaż schodzi w mgnieniu oka i do tego nie podrażniamy powiek.

To było by na tyle:D
Papa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz