piątek, 7 grudnia 2012

Ulubieńcy


 

Cześć, znowu długo nie pisałam, ale cóż...
Dzisiaj pisze o czymś czego jeszcze nie było na moim blogu, a mianowicie będą to ulubione produkty listopada.
Na pierwszy ogień wysuwają mi się kosmetyki kolorowe.
Pierwszym z nich jest matujący krem nawilżający i lekki podkład w jednym z nivei o naturalnym odcieniu, który stapia się z kolorem waszej skóry.




 Kolejny produkt to puder synergen mój w odcieniu 01
No i przechodzimy do cieni. A mianowicie do paletki z Avon coca glow i paletki z wibo colors shine shadow.


A teraz pielęgnacja...

Mamy tu m.in. krem do rąk neutrogena
Cetaphil emulsja nawilżająca ( nie pojawiła się w poście o toaletce, ponieważ parę dni po tym moja pani dermatolog zaleciła mi stosowanie tej emulsji i jak na razie sprawuje się całkiem nieźle)
Maść z witaminą A
Żel do mycia twarzy nivea all in one
                                
                                Dezodorant bebe feel good feel fresch o zapachu bebe exotic
i perfumy z H&M o zapachu vanilla.

To by było na tyle, zbliżają się święta i mam w zamiarze pewną niespodziankę, ale to już nie dziś.
Tak więc trzymajcie się ciepło i do następnego:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz