czwartek, 16 maja 2013

Niespodzianka od One Direction!

Siema! przed chwila wróciłam ze szkoły i dowiedziałam się, że chłopcy ogłosili nową trasę koncertową na 2014 rok. Będzie się ona nazywać "Where We Are". Na stronie, którą podawałam Wam w poprzednim poście jest link, pod którym znajdziecie wszelkie informacje! Jest tam również początkowa lista koncertów. Co prawda nie ma tam Polski, ale lista będzie jeszcze aktualizowana, więc kto wie Ja modle się, żeby na liście znalazła się Polska. I w duchu mam nadzieje, że koncert ten zostanie zaplanowany na wrzesień, bądź późniejsze terminy... (W sierpniu kończę 16 lat, a jak zapewne wiecie na ich koncerty wpuszczają od 16 lat). No i to byłoby na tyle. Chciałam jeszcze dodać, że jak niespodzianka była "ujawniana" to ja akurat kłóciłam się z moja nauczycielką z maty o wpisanie oceny (wredna szmata i tak mi nie wpisała tej trójki).
tutaj macie jeszcze raz link z koncertami: http://www.onebigannouncement.com/

Ps: Na TT poszła plotka, że chłopcy nie ogłosili koncertu na polskim stadionie, ponieważ boją się o Zayna, a jak wiadomo Zayn nie potrafi pływać:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz