piątek, 21 czerwca 2013

Friday With VeryHell

Post II pt:"Co (śmiesznego) mówi VeryHell?"

*VH po zajrzeniu pod swoją bluzkę* -Czekaj, czekaj. Jest na co popatrzeć.... Tylko trochę ciemno.

Mała dziewczynka wpadła na drzwi a VH na to: "Moja krew!"

VeryHell wypowiada się na temat ocen z chemii: "Ja z chemii ssę? Proszę cię, ja z chemii ledwo obciągam" *Gdy VH dostała pałę z kartkówki*

*VeryHell na lekcji niemieckiego* "(Bardzo entuzjastycznie) Proszę państwa, proszę państwa *Długa chwila ciszy* Czy leci z nami pilot? (już ciszej)"

LLG: Mój nos jest najprostszy z całej rodziny.
VH: Ale i tak jest krzywy. (nie pytajcie dlaczego akurat nos. To wie tylko i wyłącznie VeryHell)

No i to byłoby na tyle, jeżeli chodzi o piątek z VeryHell. Mam nadzieję, że trochę poprawiłam Wam humor:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz