piątek, 20 grudnia 2013

Stylówki na święta:D

Sieema! Jak tam zakończenie tygodnia? U mnie po prostu wspaniale! Dostałam 4 z matmy, na wigilii klasowej same zajebiste życzenia, a i potem pełno śmiechu z VeryHell:D

Tak na marginesie, to zgadnijcie co dziś robiła VH? Jak tylko dorwała się do twista, w którym był plakat Andy'ego Bersacka (czy tylko ja nie wiem kto to jest?) zaczęła się do niego przytulać! Jak już ją oderwałam od tego plakatu to zaczęłyśmy robić zdjęcia (które, tak swoją drogą, za chwilę zobaczycie). Po skończonej "pracy", że tak powiem, zaległyśmy na moim łóżku i VH oczywiście przytulała się z plakatem. Po jakichś 20 minutach opierdzielania się VH podnosi głowę, spogląda w lustro i wrzeszczy "Co ja mam na twarzy?!" Ja podnoszę głowę i widzę, że VH jest cała czarna. Z farby, oczywiście. Skończyło się na popłakaniu ze śmiechu i zmywaniu farby z twarzy VH, przeze mnie oczywiście:)

No, to "część humorystyczną" mamy załatwioną to teraz stylówki:D Czyli coś, o co jestem proszona przez pewną osobę od tygodnia. Więc jej dedykuję tego posta:)

   
O mój Boże! LikeLipGloss ma kręcone włosy!!! 


A więc, pierwsza stylówa prezentuje się tak:
Na sobie mam:
-Koszulka - nie pamiętam skąd:P
-Spódniczka - Cropp
-Zakolanówki - Lidl
-Naszyjnik -  stoisko z ręcznie robioną biżuterią w M1 Zabrze
-Balerinki - Deichmann

Co o tym sądzicie?











Little Black Dress just walked into the room....

Jak mówią słowa pewnej piosenki (na pewno wiecie jakiej:P), oto mała czarna:D

-Sukienka - H&M
-Rajstopy z mikrofibry - Biedronka (codziennie nic nie chcemy:P)
- Koturny - Deichmann

A to tym co myślicie?








Nade mną jeden z wielu plakatów 1D :P
I ostatnia stylizacja, to coś bardziej na luzie:)

-Sweterek - Terranova
-Pod spodem biała koszulka z długim rękawem
-Spodnie - Gliwickie Centrum Handlowe
-Buty - również GCH















Jak zawsze trzy stylizacje. Jeżeli chodzi o dodatki to nie zakładam w zasadzie nic oprócz złotego pierścionka, który noszę praktycznie cały czas:

Złoty pierścionek
Oto on:D












Mam nadzieję, że Wam się spodobały moje propozycje:D
Do przyszłego tygodnia, PaPa:*

2 komentarze:

  1. Dziewczyno ale mi Ciebie żal. xD
    0 perspektyw.
    0 pomysłów,
    0 nowatorstwa,
    0 twarzowego,
    0 stylu
    i -1 inteligenci
    twoje staty xD
    rodzice wiedzą że,się tak błaźnisz w internecie za parę lat będziesz tego mocno żałować...
    A one Direction to cioty
    jeżeli usuniesz ten komentarz to jesteś parszywym tchórzem bojącym się zdania innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto tu jest tchórzem? Nawet się nie przedstawiasz.... A jeśli chodzi o inteligencję, to chyba mam jej milion razy więcej niż ty, ja przynajmniej nie krytykuję czyjegoś gustu (bo tego się nie krytykuje). A ty jakie masz pomysły? Jestem otwarta na wszelkie propozycje! A, i jeszcze tak przy okazji, nowatorstwo i pomysły to to samo (wiesz, taka rada na przyszłość;). Aaa, tak rodzice wiedzą. Ba! nawet wspierają mnie w tym co robię! - A gdzie ty masz swoich?
      Tak - One Direction to mój ulubiony zespół, gdyby to był Marek Grechuta też bym się tego nie wstydziła - wprost przeciwnie!
      A jeśli ty uważasz, że One Direction to cioty, to śmiem twierdzić, że stwierdzenie to opierasz na własnym doświadczeniu - (no i kto tu, Osobo ! - jest ciotą?)
      Z poważaniem,
      Ja.

      Usuń