sobota, 3 maja 2014

10 rzeczy, które sprawiają, że jestem szcześliwa :)

Heeeeej! Misiaczki moje kochane! Jest godzina 00:17, a ja jestem pełna energii i gdybym mogła to poszłabym gdzieś potańczyć, ale niestety nie mogę (a w domu też dyskoteki nie zrobię, bo wiecie, rodzice za ścianą), więc piszę do Was! Dziś z takim jakby tagiem pod tytułem "10 rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa". Podpatrzyłam to u kogoś na YT, hyhyhyhhy, evillll!

Ale przechodząc do rzeczy....
Ps(?): Nie wiem dokładnie o co chodzi, dlatego dodam też osoby, które sprawiają, że jestem szczęśliwa;)

No.1 Muzyka! I wszystko co z nią związane:D Bez niej moje życie nie ma sensu ;)

No.2  One Direction! Bez nich też życie nie ma sensu!

No. 3 Very Hell<3

No. 4 Wiktoria (moja imienniczka, hehehe) vel. Ika :D

No. 5 Gośka vel. Maniek :*

No. 6 Elka vel. Elka ;)

No. 7 Agusia :D

No. 8 Caaaalutka moja rodzinka :D

No. 9 Mój telefon (Sony Erocsson Xperia Arc S, jakby ktoś był ciekawy) I wszystkie aplikacje, które się na nim znajdują [Twitter, Instagram, Facebook, Kik, rozkład jazdy autobusów (dobra to nie koniecznie :P)]

No. 10 Moje zwierzęta! (Dwie fretki - Minnie i Tosia, pies - Fred i kot - Milka)

I.... mogłabym wymieniać tak w nieskończoność, ale niestety mam ograniczenie tylko do 10 ;( Ale cóż poradzić :P

Mam nadzieję, że Wy nie macie problemów z nadmiarem energii i tego posta przeczytacie dopiero rano, ale miło byłoby wiedzieć, że ktoś jest, więc zostawcie po sobie komentarz!!!

Zapraszam również na mojego:
TT: @CarryOnPlease (Crazy In Love)
Ig: carryonplease

3 komentarze:

  1. Phi, Rodzina razem I to po tylu znajomych? Chyba muszę się obrazić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zauważyłaś, ale przekroczyłabym limit jakbym miała wszystkich wymieniać :P

      Usuń