niedziela, 28 grudnia 2014

GRWM - Jedziemy na lodowisko!

Nutka na dziś:    

Jeaaaa, wreszcie nadszedł ten czas w roku i.... idziemy na lodowisko!!!! Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się z tego powodu :D Dlatego też, przygotowałam dla Was GRWM. Enjoy!

Kiedy jestem już umyta, a w tle leci muzyka, zasiadam do swojej toaletki, iż, gdyż, ponieważ, albowiem, wszakże, trzeba zrobić coś z twarzą swą. Więc zaczynamy się malować!
Zaczynamy od podkładu i korektora
Podkład: krem BB z Under Twenty w kolorze 01
Korektor - Catrice, krem kamuflujacy w kolorze 025 rosy sand

Teraz zróbmy coś z oczami
Tusz - Volume Million Lashes z Loreala
kredka - essence long lasting w kolorze 02 hot chocolate

I na koniec trochę różu na policzki, co by nie być takim bladym ;)
Róż - Ladycode, blush colour

Kiedy jestem już pomalowana, wyciągam prostownicę i prostuję grzywkę, ponieważ nigdy nie jest prosta -.-

Efekt końcowy:
I teraz czas się ubrać!
Na łóżku lądują:
Jeansy - Camaieu
Bluza - H&M
pod spodem zwykły, biały podkoszulek
Efekt końcowy:
Więc teraz jestem gotowa na podbój lodowiska! (może będą jacyś fajni studenci ;) życzcie mi powodzenia!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz