niedziela, 28 grudnia 2014

W odpowiedzi na kilka nieprzyjemnych komentarzy....

Taaak, naprawdę nie rozumiem hejterów...
Ludzie, ja rozumiem, że Wam się coś może nie podobać, ale do cholery jasnej, nie jesteście jedynymi osobami na świecie. Ja też mam swój gust i nie wszystko mi się podoba, ale nie wyrażam swojego niezadowolenia w sposób godny pierwszej klasy gimnazjum. To po prostu DZIECINADA!
Rozumiem obiektywną krytykę, to jest coś, co jest w życiu potrzebne, ale chamstwo... jestem pewna, że bez tego dałoby się obejść. Coś ci się nie podoba? Okay, napisz o tym, w sposób NIE raniący uczuć, napisz co mogę zrobić, żeby było lepiej. Nie przeklinaj ile wlezie, bo, uwierz mi, ja też potrafię to robić, a na chamstwo będę odpowiadać chamstwem. Sorry, taki mamy klimat.
Dlatego apeluję, najpierw posłuchajcie trochę na lekcjach języka polskiego, żeby potem móc pisać swoje opinie w sposób OBIEKTYWNY, a nie chamski, jak większość (zazwyczaj są to "kochane" anonimy) ludzi pisze. Świat byłby o wiele piękniejszy, gdyby ludzie potrafili dogadać się w sposób spokojny. Bez zbędnych słów krytyki, czy też przekleństw. Pamiętajcie również, że słowa ranią bardziej niż najostrzejszy na świecie nóż. Pomyślcie trochę zanim wypowiecie się na jakiś temat, ponieważ, jak wspomniałam na początku, nie jesteście jedyni i to, że Wam się coś nie podoba, nie znaczy, że inni mają to samo zdanie.
Do niczego dzięki temu w życiu nie dojdziecie. No, chyba, że chcecie zostać znienawidzonym przez resztę społeczeństwa, wtedy, proszę bardzo, droga wolna.
Z poważaniem LLG :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz