poniedziałek, 22 października 2012

Szkona torba:)

Hej!
Mam dla was dzisiaj coś, na co długo nie potrafiłam się zdecydować, czyli post pod tytułem ''co jest w mojej torebce''. I tak na początek ja noszę torbę to szkoły, więc nic szczególnego w niej nie ma.
Tak wygląda ona ogólnie:                                           
                                             
W głównej kieszeni są:   

                                                                                                                                                                                                              











-książki











-kosmetyczka
-piórnik
-woda

 -w kosmetyczce są:


       -krem nivea(rzadko używany ale jest tak na wszelki wypadek)
-dwa błyszczyki jeden z bell o który pisałam w poprzednim poście i drugi z jakiejś gazety niestety nie pamiętam z jakiej:(
-wsuwki do włosów
-praktyczna szczotka z lusterkiem
-balsam do ust
-pyralgina(na wszelkie w)



I w tylnej kieszeni mam:

- Identyfikator
-Klucze
-Grzebień


I to wszystko jak mówiłam a właściwie pisałam nie ma tu nic szczególnego. Ale jednak mam nadzieję że spodobały wam się moje rzeczy. Na razie muszę kończyć, ale może później przyjdzie mi coś do głowy i Wam o tym napisze:) Co Wy na to?
To do później papa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz