niedziela, 11 listopada 2012

Co jest w mojej torebce?

Cześć! Dawno mnie tu nie było, lecz to z braku czasu i natchnienia, ale dzisiaj mam dla was kolejną notkę. Tym razem będzie to post o tytule "co jest w mojej torebce?". Pokazywałam już wam co jest w szkolnej torbie, teraz przyszedł czas na torebkę codzienną. Zaczynamy!
Torebka jest w sam raz, pochodzi ona z "Crrop Town"Jest z takim miłym futerkiem akurat na zimę.















W głównej kieszeni mamy tzw"Indeks bierzmowa-
nych "(jestem w 2 kl gim. ale już nas przygotowują do bierzmowania), w którym zapisywane są Msze Św. itp. Portfel i balsam do ust.


 ...a w portfelu są różne karty i jakieś zaskórniaki...








I w bocznej kiszeni mam słuchawki i grzebień.







I to było by na tyle nie ma tu jakichś specjalnych rzeczy, ale pomyślałam, że skoro jest post o szkolonej torbie to i taki się przyda:P
Mam nadzieje że w czymś wam pomogłam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz