czwartek, 1 listopada 2012

Zbiór biżuterii

Hej! Dzisiaj mam dla Was post o mojej biżuterii. Jest dużo zdjęć, więc się nie przestraszcie.
3...2...1... Zaczynamy!
Oto moja rąsia na pierścionki, na której trzymam pierścionki i kolczyki.
Pierwszy zestaw to zestaw, który dostałam z Chorwacji od siostry(jest on ponoć ze skóry).Kolczyki i pierścionek
Tak prezentuje się strasznie duży pierścionek:












 I przechodzimy do zbioru innych pierścieni:
 Mamy tutaj pierścionki z wielu różnych miejsc.
 Większość z nich jest z odpustów, ale są również, zakupione w sklepie, jak i z gazet.
Trochę się tego uzbierało:D











Bransoletka z imieniem...


...i mniejsze kolczyki












Tym sposobem przechodzimy do rzeczy, które wiszą w szafie:
Tak wyglądają one z daleka...
...a teraz pokaże wam je z bliska.
Na początku mamy dwie opaski do włosów i korale.











Gumową bransoletkę z napisem best friends, i sznurkowy czarms.










Cztery naszyjniki:
-naszyjnik z myszką mikki
-serduszko
-delfinek
-i kolejne serduszko







Bransoletkę na rękę(z lewej) i bransoletkę na kostkę.










Kolczyki z kotkami i koła











Hmmm... nie wiem jak nazwać te kolczyki może mi podpowiecie?










Jeszcze inne bransoletki:)












Kolczyki: serca i playboye :P



No i zbliżamy się do końca. Ostatnie już pudełko z dupsami.

W tym pudełeczku mam różne przywieszki do łańcuszka i małe kolczyki[niektóre pojedyncze, ale to mi akurat nie przeszkadza, bo mam dwie dziurki w jednym uchu:)]
No już nie gadam i lecę.
To do następnego posta.
Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz