środa, 28 listopada 2012

Lista lubianych przeze mnie książek

Hejooo!
To znowu ja:) Postanowiłam przygotować dla was spis moich ulubionych książek. Mój ulubiony gatunek literacki to romans.

Na pewno na pierwszym miejscu pojawia się seria o tytule "Pamiętnik nastolatki" Pani Beaty Andrzejczuk. Na drugim mogę postawić sagę "Zmierzch"(nie jestem fanką wampirów, ale wiecie romans:D) i na trzecim miejscu pojawia sie książka pt: "Pocałunek anioła" Chandler Elizabeth.
Także to jest moja, że sie tak wyrażę pierwsza trójca, a po za nimi sa jeszcze:
-Seria pt: "Top modelka" Meg Cabot
-"Letnia akademia uczuć: Anna i wodorosty" Hanna Kowalewska 
-"Nevermore: Kruk" Kelly Cragh
-I aktualnie czytana przeze mnie "Syrena" Tricia Rayburn (jest jeszcze druga cz. pt:"głębia", ale jeszcze do niej nie dotarłam)

Niestety nie pamiętam pozostałych ksiażek, ale jak tylko sobie przypomnę to dam Wam znać.
Przepraszam za to, że notki nie pojawiają się zbyt często, ale niestety nie mam weny, ani czasu. Mój plan dnia ostatnio wygląda tak, że rano wstaje, idę do szkoły, potem wracam, robię zadanie domowe jem coś i ani się obejrzę jest już późny wieczór, zawsze mam nadzieję, że bedzie więcej czasu, no ale mówi się trudno i żyje się dalej.

Ja się z Wami żegnam i do poczytania, mam nadzieje, że niedługo
Papa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz