wtorek, 17 czerwca 2014

Czasopisma godne uwagi:D



Czasopisma... Które wybrać? Na które warto wydać pieniądze? Mam dla Was mały poradnik;)

Pierwszym z nich jest GRAZIA. Nie droga, tylko 2.50;), zawierająca wiele przydatnych porad i ciekawych wywiadów z gwiazdami:D



Drugim z czasopism jest czasopismo HEBE, nic na nie nie wydamy, ponieważ dostaniemy je za darmo w drogeriach HEBE - Health & Beauty.
Zawiera zestawienia najsławniejszych kosmetyków oraz porady makijażowe.



Skarb, czasopismo, które również dostaniemy za darmo, lecz tym razem w drogeriach Rossman. Również związane jest z kosmetykami ;)






Do wartych uwagi czasopism o modzie, na pewno możemy zaliczyć Hot Modę. setki zestawień oraz wywiad z gwiazdą :D





Przedostatnie pismo, które mam w zanadrzu to JOY, w numerze z maja 2014 roku znajdują się, miedzy innymi, rady, jak zaopatrzyć się w letnie ciuchy i zapłacić za nie mniej niż 150zł.


I ostatnią gazetką, która należy do moich ulubionych jest Magazyn TESCO. Posiadacze karty ClubCard zapłacą za nią tylko 1 grosz!
W tej gazecie znajdziemy wszystko. Od mody, po makijaż i przepisy kucharskie.





Nie wiem czy do czegoś wam się przydał ten post, aczkolwiek mam nadzieję, że tak:D
Serdecznie zapraszam do poczytania mojego fanfica (link znajduje się po prawej stronie bloga) oraz do poczytania bloga mojej siostry, na którym również mam przyjemność (czasami) pisać. http://slowaduzeimale.blogspot.com/

Jeżeli macie jakieś pytania, komentarze, bądź cokolwiek innego, piszcie w komentarzach.
Zapraszam was też na mojego:
TT: @CarryOnPlease
IG: carryonplease
I do poczytania:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz