wtorek, 3 czerwca 2014

NIEkosmetyczni ulubieńcy maja:D

Hej! Piszę tego posta już po raz drugi, dlatego bardzo się wkurzę, jeśli internet znowu odmówi posłuszeństwa i się wyłączy...

1. Ulubiony film:
Hmmm, w sumie to ciężko stwierdzić, ponieważ w tym miesiącu (tak samo jak w poprzednich) oglądałam telewizję może trzy razy. Ale jeśli miałabym wybierać z tego co obejrzałam kiedyś to "Igrzyska śmierci" zawładnęły moim  sercem<3

2. Ulubiona książka:
W maju są to: "Nie odchodź, Julio" oraz seria "50 twarzy Gray'a"

3. Ulubiona piosenka:
Oh, tyle tego jest, że mogłabym wymieniać w nieskończoność, ale moje najbardziej ulubione piosenki to:

 

 

 

 

 


 4. Ulubiony filmik na yt:
Tak szczerze? Nie mam swojego ulubionego filmiku na yt. Przepraszam:P

5. Ulubiona aplikacja na telefon:
Zdecydowanie Instagram i Spotify.

 6. Ulubiona przekąska/potrawa:
Jako przekąskę... hmm, jem zazwyczaj owoce, albo suszone żurawiny:D Natomiast moje ulubione danie to lasagne.

7. Ulubiony napój:
Frugooooo, każdego rodzaju. Oraz mrożona kawa:D

8. Ulubione ubranie:
Hmmm... wszelkie spódniczki i sukienki:D

9. Ulubiony dodatek:
 Nie mam zielonego pojęcia:P

10. Ulubiony zapach do domu:
Świeczka Glade ze świątecznej edycji, uwielbiam!

I tym miłym, zapachowym akcentem zakończymy tego posta:D
Do napisania, papa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz