wtorek, 3 lutego 2015

Zawieszony....

Tak... blog zostaje zawieszony na czas nieokreślony. Robię to z wielkim bólem serca, jednak mam powody, którymi nie koniecznie chcę się dzielić w internecie. Wątpię, że jeszcze się tutaj pojawię, ale kto wie? Może kiedyś...
Nie usuwam jednak "Wszystko co kocham", ponieważ jestem okropnie sentymentalną osobą i, po prostu, nie potrafiłabym tego zrobić.
W zamian za to chciałabym zaprosić Was tu. Mam nadzieję, że się spodoba i, mam nadzieje, do napisania w przyszłości ;)
LLG

2 komentarze:

  1. Sentymentalni ludzie zawsze wracają... Jestem pewien, że i tym razem tak będzie :) Czekam z niecierpliwością.

    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jest najgorsze... zawsze wracają, a potem cierpią dwa razy bardziej niż przedtem. Cóż... mam nadzieję, że tym razem tak nie będzie ;)
      Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń