niedziela, 1 marca 2015

Pierwsze zakupy w Oriflame


Tak, zostałam konsultantką Oriflame i, jak na razie, jestem z tego powodu zadowolona :D
Pierwsze zamówienie robiłam tylko i wyłącznie na nasze rodzinne potrzeby, zobaczcie więc, co kupiłam (a raczej moja mama).

Wszystkich kosmetyków jest sześć, do tego jeszcze dwa zestawy próbek - kremów i perfum.

Płyn do kąpieli z miodem i mlekiem
a do tego...
... balsam do ciała z tej samej serii - za zestaw zapłaciłam 19,90zł

Peeling do ciała - również z miodem i mlekiem - cena dla konsultantów 11,90zł

WIELKI żel pod prysznic - Discover - 17,99zł

Mocno nawilżający krem do rąk - 7,92 zł

Pasta do zębów - Optifresh - 9,99 zł

 
Próbki kremów - 1 zł

 Próbki perfum - 1zł

W paczce znajdziemy jeszcze kopertę, w której znajdują się: nowy katalog, różne ulotki, karta reklamacyjna.

I to tyle. A Wy co myślicie o zakupach w Oriflame?

1 komentarz: