wtorek, 5 sierpnia 2014

Wakacje w Chorwacji - podsumowanie (fotorelacja)

Hej! Jesteśmy już na półmetku wakacji, kto się cieszy? Hahahaha, głupie pytanie, pewnie, że nikt :D Ja dzisiaj wróciłam z Chorwacji :( Bardzo ciężko było mi opuszczać tan jakże piękny kraj, ale cóż poradzić. Life is brutal, jak to mówią...

Mój plan z robieniem relacji z każdej wycieczki osobno, nie wypalił, ponieważ najzwyczajniej w świecie mieliśmy problem z dostępem do internetu... Ale dzisiaj mam dla Was bardzo, ale to bardzo dużo zdjęć, które obejmują wycieczkę do Makarskiej i Baskiej Wody (czy jakkolwiek inaczej się to pisze), Zadaru, Splitu, na wyspę Brać do miasta Supetar, Tucepi, zwiedzanie Omisu, Medici, Mimic i plaża w Duce.

W Chorwacji byliśmy 18 dni, 9 dni mieszkaliśmy w Medici i 9 w Duce.
Medici, bardzo małe miasteczko, w którym nie ma praktycznie nic, oprócz fajnej plaży. Znajduje się ono obok Mimic, w których też nie ma zbyt wiele (nie mieli nawet jednego straganu!), a, jakby nie byłóo, jest to miasteczko portowe....

ps: zdjęcia nie są posortowane, przepraszam!























































































Post z rzeczami, które kupiłam w Cro, pojawi sie jutro wieczorem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz