wtorek, 2 września 2014

Back to school - What is in my school bag?

No hej! Jeszcze nie było takiego posta na moim blogu, więc dzisiaj pokażę Wam co jest w mojej szkolnej torbie ;)

Powiem tak, jak na razie jest w niej porządek, jednak założę się, iż w przyszłym tygodniu, będzie tam pełno papierków i innych śmieci.
Jeszcze tylko chciałam zaznaczyć, że ta torba, którą pokazuję teraz nie jest moją stałą szkolną torbą, ponieważ niestety nie jest pojemna (ale to nic, będzie mi służyć, jako torba tak o).

Torba pochodzi z CCC i kosztowała 99 zł.

A w środku są:
Portfel, notatnik, kosmetyczka, tabletki przeciwbólowe, słuchawki, klucze do mieszkania, gumki do włosów i pomadka do ust

Książki i zeszyty na jutro, nie mam jeszcze podręcznika do matmy i niemieckiego. Zeszyt wychowawczy oraz kalendarz.

I mój bardzo wulgarny piórnik :D

Oczywiście jeszcze jutro do środka włożę butelkę z wodą oraz kanapki i zapewne parasol, zważywszy na pogodę za oknem...

A Wy co macie w swoich torbach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz