czwartek, 7 marca 2013

Informacje 1D

Cześć! To znowu ja! Przed chwilą znalazłam coś co mnie bardzo... nie wiem... zdziwiło? Zaskoczyło? Tak to chyba będzie dobrze określenie.  Mianowicie Eleanor, to ponoć nie jest prawdziwe imię dziewczyny Louisa.  W ogóle podobno są one dwie i są aktorkami, które zostały wynajęte przez Modest, aby ukryć Larrego. Skąd to wiadomo? Otóż po necie krążą fotki Louisa i rzekomej Eleanor.
https://lh6.googleusercontent.com/-vEdsTbLZ3bY/UI2PBKcYLuI/AAAAAAAABAE/zK3oxLOgJTo/s529/el14.jpg
Jak widać na zdjęciu po lewej jest ona dużo niższa od Tommo, a po prawej są oni równego wzrostu. Ponoć są to również córki jednego z pracowników Modest. Pod spodem jeszcze jedna fotka.
https://lh4.googleusercontent.com/-8O8PgdSBAK4/UI2PH94TdlI/AAAAAAAABBU/3P8CF3bpf8Q/s512/el8.jpg
Jeżeli dobrze się przyjrzymy dostrzeżemy różnice w ich wyglądzie. Np. Jedna dziewczyna jest bardziej "pyzata"od drugiej czy mają inny kolor włosów.
Ja już nie wiem co o tym myśleć. Moje zdanie jest takie, że nikt nie powinien wtrącać się w życie prywatne któregokolwiek z chłopców i tyle, bo to jest ich sprawa z kim się spotykają. 
No, to byłoby na tyle jeżeli chodzi o nich. chciałabym również poznać Wasze zdanie na ten temat. Piszcie w komentarzach i do następnego. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz