środa, 27 marca 2013

Małe info...

Cześć, wszystkim! Dzisiaj notka informacyjna. Ostatnio brak mi weny, dlatego nie pojawił się żaden nowy imagin. I w najbliższym czasie też zapewne się nie pojawi.
Przykro mi z tego powodu, ponieważ nie chcę Was zaniedbywać, ale mój komp uległ małej usterce, dlatego też korzystam z kompa taty,a mój za niedługo leci do Czech, aby mi go naprawili... Tak więc nie miejcie mi tego za złe. Ja sama mam nadzieję, że komputer wróci do mnie jak najszybciej, ale nigdy nic nie wiadomo, prawda?
A z okazji zbliżających się świąt, chciałam życzyć Wam dużo zdrowia, szczęścia, bla bla bla... A dla zwariowanych Directionerek (po raz kolejny) pójścia na koncert 1D, spotkania tych kochanych idiotów i wiele, wiele innych rzeczy związanych z nimi.
Jeszcze raz najlepszego...
I co? Alleluja i do przodu:D
PaPa:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz