czwartek, 14 marca 2013

Kolejny dzień Directioner... Tym raze z całego świata

No siemka! Tak, tak to kolejny dzień Directioners. Jak widzicie po tytule, obchodzą go Directioners z całego świata. Tak więc chciałam życzyć Wam tego samego co poprzednio. Mianowicie abyście spotkały tych pięciu waritów i wszystkiego czego sobie jeszcze zapragniecie w związku z nimi. Czemu pisze o tym dopiero teraz? Ponieważ dopiero przed chwilą wróciłam ze szkoły. Jak już kiedyś wspominałam, życie nastolatka nie jest łatwe.
Jeszcze chciałam dodać co w związku z naszym "świętem" możecie zrobić. Otóż na nadgarstku napiszcie "Directioner", załóżcie coś w paski (ja mam na sobie sweter w paski), przeglądajcie się w każdym możliwym miejscu i mówcie jakie to jesteście piękne (a co, każdemu się należy), dużo jedzcie, na każdego kota wołajcie "PUSSY".
Mam nadzieję, że niczego nie przegapiłam. Pomysły wzięłam z facebooka z różnych fanpagów.
Papa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz